Általános szerződési feltételek

Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem!

3. Egyes rendeléseket külföldről tudunk csak behozni, ezeket egyedi megrendelésként kezeljük. A vásárlónak a megrendelés leadásakor fizetési kötelezettsége keletkezik ami a beszállítás költsége , általában 1500.- forint, ezt a vásárló elállás esetében köteles vállalni !

4. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a feltüntetett fénykép bizonyos esetekben csak illusztráció, ha kétsége van kérem hívjon minket telefonszámaink valamelyikén!

A megrendelés lépései:
1. A regisztráció menete
2. A kosár használata
3. A megrendelés összeállítása
4. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
5. A megrendelés elküldése
6. A megrendelés visszaigazolása

Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

A termék lényeges tulajdonságai, megrendelés felelőssége.
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain. Amennyiben a termék nem rendelkezik elegendő információval a megrendelés leadásához úgy azt az ügyfélszolgálattal mindenkor egyeztetni kell. Amennyiben ennek hiányában ad le valaki megrendelést az téves a vevő felelősségét terhelő megrendelésnek minősül. ebben az esetben a csomag visszaküldése a vevő feladata, annak költségeit a vevőnek kell megfizetnie .

Árak
A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak. A szállítási költség a földszintig való házhoz szállítás költségeit tartalmazza.

Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a termék sértetlenségét ellenőrizni. Sérült termék esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. Jegyzőkönyv hiányában a sérült terméket nem áll módunkban kicserélni vagy visszavenni.

Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)

Elállási jog
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 1. mellékletében található Elállási/Felmondási mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Elállási nyilatkozatminta
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 2. mellékletében található Elállási/Felmondási nyilatkozatminta, kiegészítve a vállalkozás adataival.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
Ide beilleszthető a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. mellékletében található A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató, kiegészítve a vállalkozás adataival.

Jótállás vagy szavatosság

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a beszerelés során történt meghibásodásokért csak abban az esetben van lehetőségünk szavatosságot vállalni, ha a beszerelés szakszervízben történik. A meghibásodás körülményeiről a szakszervíz által kiállított jegyzőkönyv szükséges.

Visszaküldött termék esetén a jogszabálynak megfelelően a visszaküldés költsége a vevőt terheli.

Amennyiben egy termék a szállítás közben megsérül az nem az eladó felelőssége. Termékeinket a GLS szállítja a kárigényt az eladó tudja benyújtani a felvett jegyzőkönyv alapján. Amennyiben a termék javítható, eladó vállalja annak ingyenes javítását, de a termék szállításáról a vevőnek kell gondoskodnia, illetve a szállítás költsége a vevőt terheli.

A szállítás során megsérült termékeknél a sérülés tényét 3 napon belül vagy az eladó felé vagy a GLS felé közölni kell. Ennek hiányában a szállítás során keletkezett kár elbírálására illetve megtérítésére nincs lehetőség.

Bárminemű elállásra minőségi kifogásolásra a termék átvételétől számított 3 napon belül van lehetőség, üzletünk a termékeket 3 napon belül visszaveszi. Természetesen a termék visszajuttatásáról a vevőnek kell gondoskodnia.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgálta
tónál (Szolgáltató címe). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
– a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját, – a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
– a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.

2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: – a vásárló nevét, címét,
– a termék megnevezését, vételárát,
– a vásárlás időpontját,
– a hiba bejelentésének időpontját,
– a hiba leírását,
– a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

Kérjük olvassák el az alábbi linken található bejegyzést !

https://kamaraonline.hu/mit-tehetunk-ha-csak-kibontas-utan-derul-ki-hogy-serult-a-megrendelt-termek/